Procedura reklamacyjna
Kupujący ma prawo do zareklamowania wadliwego produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym.
Istnieją
dwa sposoby reklamacji:
-
gwarancja producenta (
jeżeli została udzielona oraz nie minął termin ochrony
gwarancyjnej),
-
rękojmia(jeżeli
produkt posiada defekt).
Jeżeli Kupujący chce zwrócić
produkt proszę o zapoznanie się z informacjami zawartymi w zakładce
Zwrot/wymiana.
Gwarancja
producenta
Dla
każdego produktu szczegóły dotyczące warunków oraz realizacji
gwarancji dostępne są w druku gwarancji dołączonej przez
producenta lub za pośrednictwem jego strony internetowej.
Znaczna
część produktów oferowana w naszym sklepie internetowym,
posiadająca gwarancję producenta, posiada również autoryzowane
punkty serwisowe, w których Kupujący może dokonać bezpośredniej
naprawy lub wymiany reklamowanego produktu. Adresy takich punktów
znaleźć można na kartach gwarancyjnych, instrukcjach oraz na
stronie internetowej producenta. Należy pamiętać, że to producent
jest podmiotem rozpatrującym reklamację, natomiast sklep
internetowy https://stefmar.pl jest podmiotem sprzedającym jego
produkt dlatego też wybierając
ten sposób złożenia wniosku reklamacyjnego Kupujący ma
pewność otrzymania
sprawnego produktu w możliwie najkrótszym czasie od momentu
złożenia reklamacji.
KUPUJĄCY → AUTORYZOWANY SERWIS → KUPUJĄCY
Jeżeli
Kupujący życzy sobie aby w Jego imieniu sklep internetowy
https://stefmar.pl zwrócił się do producenta, należy przekazać
produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępny do
pobrania niżej) oraz dowodem zakupu pod wskazany poniżej adres.
Należy jednak pamiętać że cały proces rozpatrywania gwarancji
wydłuży się o czas potrzebny na przekazanie oraz odebranie
produktu do i z serwisu.
Adres przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych:
STEFMAR
Sp. z o.o.
ul. Starowiejska 4D
34-730 Mszana Dolna
+48
500 747 207
KUPUJĄCY →STEFMAR→AUTORYZOWANY SERWIS→STEFMAR→ KUPUJĄCY
Formularz reklamacyjny do pobrania: Formularz reklamacyjny
Rękojmia
Kupujący
ma prawo do zgłoszenia reklamacji z tytuły rękojmi, przed upływem
roku od dnia zakupu. Jeżeli w tym okresie Kupujący stwierdzi że
otrzymany produkt jest uszkodzony, niesprawny lub niezgodny z opisem,
odbierzemy go ,oraz w okresie 14 dni od daty zgłoszenia rozpatrzymy
reklamację. W tym celu Kupujący powinien przygotować wypełniony
formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu towaru. Następnie prosimy
o dostarczenie wadliwego produktu pod wskazany poniżej adres wraz z
potrzebnymi dokumentami. Kupujący ma prawo żądać od sklepu
internetowego https://stefmar.pl:
-
obniżenia ceny wadliwego produktu,
- całkowitego zwrotu
środków,
- naprawy,
- wymiany produktu na wolny od wad.
Adres przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych:
STEFMAR
Sp. z o. o.
ul. Starowiejska 4D
34-730 Mszana Dolna
+48
500 747 207
Rozpatrzenie
reklamacji
Sklep
internetowy https://stefmar.pl w przypadku pozytywnego rozpatrzenia
zgłoszenia reklamacyjnego, zgodnie z wyborem Kupującego wymieni
produkt na wolny od wad, obniży jego cenę, dokona naprawy lub
całkowicie zwróci środki Kupującemu. W przypadku gdy będzie to
nie możliwe (np. nakład produktu zostanie wyczerpany) lub naprawa
będzie nie opłacalna, Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny
zakupu lub całkowicie odstąpić od umowy.
Szczegółowe
informacje dotyczące reklamacji znajdą Państwo w zakładce
Regulamin.