Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Kupujący ma prawo do zareklamowania wadliwego produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym.

Istnieją dwa sposoby reklamacji:
- gwarancja producenta ( jeżeli została udzielona oraz nie minął termin ochrony gwarancyjnej),
- rękojmia(jeżeli produkt posiada defekt).
Jeżeli Kupujący chce zwrócić produkt proszę o zapoznanie się z informacjami zawartymi w zakładce
Zwrot/wymiana.


Gwarancja producenta

Dla każdego produktu szczegóły dotyczące warunków oraz realizacji gwarancji dostępne są w druku gwarancji dołączonej przez producenta lub za pośrednictwem jego strony internetowej.
Znaczna część produktów oferowana w naszym sklepie internetowym, posiadająca gwarancję producenta, posiada również autoryzowane punkty serwisowe, w których Kupujący może dokonać bezpośredniej naprawy lub wymiany reklamowanego produktu. Adresy takich punktów znaleźć można na kartach gwarancyjnych, instrukcjach oraz na stronie internetowej producenta. Należy pamiętać, że to producent jest podmiotem rozpatrującym reklamację, natomiast sklep internetowy https://stefmar.pl jest podmiotem sprzedającym jego produkt dlatego też
wybierając ten sposób złożenia wniosku reklamacyjnego Kupujący ma pewność otrzymania sprawnego produktu w możliwie najkrótszym czasie od momentu złożenia reklamacji.

KUPUJĄCY → AUTORYZOWANY SERWIS → KUPUJĄCY


Jeżeli Kupujący życzy sobie aby w Jego imieniu sklep internetowy https://stefmar.pl zwrócił się do producenta, należy przekazać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępny do pobrania niżej) oraz dowodem zakupu pod wskazany poniżej adres. Należy jednak pamiętać że cały proces rozpatrywania gwarancji wydłuży się o czas potrzebny na przekazanie oraz odebranie produktu do i z serwisu.

Adres przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych:

STEFMAR Sp. z o.o.
ul. Starowiejska 4D
34-730 Mszana Dolna
+48 500 747 207

KUPUJĄCY →STEFMAR→AUTORYZOWANY SERWIS→STEFMAR→ KUPUJĄCY

Formularz reklamacyjny do pobrania: Formularz reklamacyjny

Rękojmia
Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji z tytuły rękojmi, przed upływem roku od dnia zakupu. Jeżeli w tym okresie Kupujący stwierdzi że otrzymany produkt jest uszkodzony, niesprawny lub niezgodny z opisem, odbierzemy go ,oraz w okresie 14 dni od daty zgłoszenia rozpatrzymy reklamację. W tym celu Kupujący powinien przygotować wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu towaru. Następnie prosimy o dostarczenie wadliwego produktu pod wskazany poniżej adres wraz z potrzebnymi dokumentami. Kupujący ma prawo żądać od sklepu internetowego https://stefmar.pl:

- obniżenia ceny wadliwego produktu,
- całkowitego zwrotu środków,
- naprawy,
- wymiany produktu na wolny od wad.

Adres przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych:

STEFMAR Sp. z o. o.
ul. Starowiejska 4D
34-730 Mszana Dolna
+48 500 747 207



Rozpatrzenie reklamacji

Sklep internetowy https://stefmar.pl w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, zgodnie z wyborem Kupującego wymieni produkt na wolny od wad, obniży jego cenę, dokona naprawy lub całkowicie zwróci środki Kupującemu. W przypadku gdy będzie to nie możliwe (np. nakład produktu zostanie wyczerpany) lub naprawa będzie nie opłacalna, Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny zakupu lub całkowicie odstąpić od umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdą Państwo w zakładce Regulamin.

Witryna stworzona na platformie